Dane o lokalizacji klientów – źródło wiedzy o świecie offline
Aby poznać zachowania i preferencje klientów w świecie online, wystarczy zalogować się do Google Analytics. Jednak sprzedaż internetowa...
Czytaj dalej
Skrócenie procesu ekspansji sieci retailowej (case study)
Do klientów placeme należy jedna z najszybciej rozwijających się sieci handlowych w...
Czytaj dalej
Monitorowanie ruchu klientów (case study)
Problem Nasz klient z branży budowlanej prowadzi sieć ~80 punktów handlowych, które...
Czytaj dalej
Badanie potencjału punktów sprzedaży (case study)
Problem Firma FMCG prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem przedstawicieli handlowych, jednak od...
Czytaj dalej
Rekomendacje działań promocyjnych (case study)
Problem Firma z branży FMCG mierzyła się z problemem braku wystarczającej wiedzy...
Czytaj dalej
Analiza wydajności kampanii outdoorowej (case study)
Czyli w jaki sposób klient placeme zaoszczędził 8% na kosztach swojej kampanii...
Czytaj dalej
Ilu dokładnie klientów odwiedziło galerie handlowe w pierwszy dzień otwarcia?
4 maja, z pewnymi ograniczeniami, ponownie otwarto galerie handlowe. Zespół placeme -...
Czytaj dalej
Co wiemy o warszawskich klientach Lidla i Biedronki?
Trochę wiemy. Powiedzieć, że te dwie grupy konsumenckie się różnią, to jakby...
Czytaj dalej
Kiedy zaczynamy tracić motywację do chodzenia na siłownię?
W Polsce moda na bycie fit wciąż trwa. Blisko 3 miliony Polaków...
Czytaj dalej