Dane o lokalizacji klientów – źródło wiedzy o świecie offline
Aby poznać zachowania i preferencje klientów w świecie online, wystarczy zalogować się do Google Analytics. Jednak sprzedaż internetowa...
Czytaj dalej
Analityka lokalizacyjna: jak wykorzystać ją w planowaniu ekspansji?
Gdzie otworzymy nowy sklep? Jak możemy go rozwijać, nie szkodząc naszym innym...
Czytaj dalej
Jak temperatura wpływa na natężenie ruchu w Warszawie?
Zimno, ciepło... ale czy tłoczno? Dowiedz się w jaki sposób sprawdziliśmy wpływ...
Czytaj dalej
Jak analityka predykcyjna pomaga prognozować sprzedaż
W wyniku coraz szybszego rozwoju sztucznej inteligencji, automatyczne przewidywanie potencjalnych dochodów w...
Czytaj dalej
Wybór lokalizacji pod własny biznes – 4 kluczowe czynniki
Mały biznes to duży potencjał, ale trzeba mu pomóc już na starcie....
Czytaj dalej
Dlaczego firmy FMCG powinny badać potencjał swoich punktów sprzedaży
3 powody, dla których każdy kierownik działu sprzedaży w branży dóbr szybkozbywalnych...
Czytaj dalej
Jak znaleźć idealną lokalizację dla restauracji?
Dobre miejsce ma ogromny wpływ na popularność lokalu, zaś zła lokalizacja to...
Czytaj dalej
Optymalizacja kampanii reklamowych z placeme
W jaki sposób wiodąca firma z branży retail zmniejszyła koszty swojej kampanii...
Czytaj dalej
Location Intelligence 1.0: podstawy działania
Czyli czym jest i jak działa Location Intelligence na podstawie przykładu zaradnego...
Czytaj dalej