Project Manager
Jesteśmy placeme i tworzymy rozwiązanie, które na podstawie naszego zbioru paruset gigabajtów danych dostarcza informacje rynkowe dla największych polskich firm. Przede wszystkim, mówimy gdzie mogą znaleźć swoich klientów, bo jesteśmy pionierami w przetwarzaniu danych lokalizacyjnych z telefonów komórkowych. Nasza platforma wspomaga wybór miejsc pod nowe sklepy, kampanie OOH i działania przedstawicieli handlowych, pomagając naszym klientom zaoszczędzić miliony na nieefektywnych decyzjach.
Mimo tego, że jesteśmy młodą firmą już zdobyliśmy zaufanie takich firm jak Carrefour, P&G, PKO BP i wielu innych, i zdobywamy nagrody w Polsce i za granicą, w tym najważniejszy Auler dla najlepszego startupu roku 2019.
Szybko się rozwijamy posiadając wsparcie zagranicznych inwestorów. Jesteśmy startupem o silnych fundamentach i globalnych ambicjach. Tworzymy nowatorskie, ale proste z perspektywy klienta rozwiązania dostarczające im znaczącą wartość. Nie jesteśmy kopią rozwiązań z zagranicy, a tworzymy rozwiązanie, które jest prawdziwą innowacją otwierają nowy segment rynku.
Co będziesz robić w placeme?
- Będziesz odpowiedzialny za nadzór nad projektem i raportowanie statusu, realizację przydzielonych projektów z wykorzystaniem wybranych metodologii, procesów i narzędzi projektowych;
- Będziesz identyfikować i zarządzać kwestiami, ryzykiem i działaniami w miarę potrzeb w celu uniknięcia skutków i opóźnień projektu;
- Koordynować pracę różnych zespołów technicznych (Backend, Frontend, analityka danych, itp.);
- Wspierać, motywować i doradzać członkom zespołów projektowych;
- Analizować oraz optymalizować wykorzystywanych rozwiązań i działań w celu ulepszania jakości procesów;
- Ściśle współpracować z klientem, zarządzać szacunkami, budżetami i harmonogramami, w razie potrzeby edukować o procesach.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- 2-3 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu ludźmi, projektami i procesami.
- Doświadczenie w pracy z dużymi klientami i/lub dużymi projektami (mile widziane doświadczenie w branży FMCG i retail)
- Doświadczenie z narzędziami i procesami zarządzania projektami
- Dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na łatwą komunikację.
- Silne umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, umiejętność działania oraz samodzielnego podejmowania decyzji.
Mile widziane:
- Znajomość procesów zarządzania projektami Scrum, Lean, Kanban;
- Znajomość narzędzi Atlassian JIRA i Confluence;
- Zainteresowanie nowymi technologiami.
Co oferujemy w zamian?
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między z 4 500 zł – 8 500 brutto (UoP, umowa B2B);
- Pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży (Aulery 2019 Winner);
- Przyjazną i swobodną atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole, realizującym ciekawe projekty dla uznanych klientów;
- Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych, jak i kompetencji miękkich.
- Indywidualnie dopasowany pakiet benefitów;
- Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej.
- Szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne, udział w konferencjach branżowych.
CV wraz z oczekiwaniami finansowymi prosimy wysyłać na adres: aplikuj@placeme.pl